Saturday 22 September 2012

TeMaN TeRbAiKku

Erm malm ney tiba2 ja tringt kt my best frend..Kmi ney dh kwn lma dr form3 lg smpi la skrng mmng xprnh gaduh kit pon mmng syg lar kt dia,kt mna ja p msty brdua dh mcm kmbq kmi ney xleh pisah..hihi. tp syg pas abeh spm ja msing2 bwk haluan msing2..aku dpt msuk uitm tuk  dip tp dia xdpt smbng trus ja msk form6..mmng xbest sgt pisah ngn dia,dh xmcm sek dlu..smpai skrng pon tetp xleh nk sama2 mcm dlu..tp syukr sgt coz dia pon dh dpt msk uitm pas form6 tp syg bkn stu u ngn aku,dia dpt uitm puncak alam,mmng  g  jauh la jarak kmi nk jpa pon..Ha msty korang nk tgok kn pic kwn aku ney..

                                                                TADAAAAAAA!!!!!!



     Ney la my best frend cute kn.hihi..

Ok mai aku cte ckit pasai tabiat kwn aku sorng ney, mmng dia ney len kit orgnya..hihi..Ha dia ney mmng sorng yg peramh n suka senyum2,mmng senng nk kwn ngn dia pon..Stu tabiat dia yg aku mmng xbleh tahan law kuaq p jln2 ngn dia, ha tabiat dia ney suka “usha” org especially girl..Ya Allah mmng dia pantang lar tgk girl yg cantik2 dia suka “usha”  dr ats smpi bwh apa girl 2 pkai n apa2 ja lar yg dia rsa mnarik..smpi nk bli bju ka sluaq ka dia akn tgk dlu girl len plih yg mcm na,stg dia ambk yg 2 lar,haha..aku mmng  xtahan  tgk prngai dia,aneh kn..huhu.. tpi apa2 pon she the best larJ

                                               ~ TO BE CONTINUE ~ WAITTTTJ

No comments:

Post a Comment